Dags att uppdatera!

Hallå!

Det var ett jäkla tag sen jag skrev sist... Har haft lite kriser och känslostormar, men nu är allt bra igen. Håller för närvarande på att bli sambo :-D Från och med idag står han skriven här på min adress, och det känns så jäkla bra så det finns inte.

I övrigt var jag till Barbarella och skaffade så till sist piercingar i bröstvårtorna. Det blev jur bra som helst om ni frågar mig (eller Johnny för den delen ;-)).

Helg igen, gött. :-D

Nu har även arbetsträning börjat komma mer och mer på tal. Öppenvården har ställt mig i kö, så det kan nästan bli när som helst nu. Fan vad skönt det känns att få komma igång igen, tillbaka till livet. Försöker även få tag på FK, men det är ju stört omöjligt! De svarar inte, plus att de inte ringer upp trots 1000 meddelanden på telefonsvararen :-[ Well, what to do...

Idag ska jag inte hitta  på speciellt mycket, blir nog till att spela tv-spel och ta det lugnt. Har införskaffat Final Fantasy X, så det blir nog att jag kikar lite på det ;-)

Må gott, och ha en trevlig helg!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Tove

Grattis till sambolivet! Härligt!!!



Har undrat lite varför du inte skrivit så jag blir glad när du skriver igen. KRamar!

2009-03-13 @ 15:54:44
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Khalandraa

Jag kan meddela dig att du köpt världens absolut bästa spel!! Älskar det som fan. Hojta om du undrar något ;) Har varvat det ett par gånger, med en save på sisådär 60 timmar ;) Piercing i nipplarna rockar!

2009-03-14 @ 13:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0