6 månader + öppentarf

Hallo!

Igår firade jag och Johnny 6 månader tillsammans :-) That makes me a happy panda ;-) Dagen var supermysig (och rejält onyttig, men vafan, man firar bara 6 månader en gång).

I detta nu är jag nyligen hemkommen från öppenvården (eller "öppentarfen" som T9 gärna vill få det till). Idag var det faktiskt inte jobbigt att vara där, vissa dagar är det så drygt så jag bara vill spy på det, lite beroende vad man pratar om. Men idag gick det alltså bra. Och inget knark på lite över 7 månader nästan.

Tuttarna läker bra, och det ser jäkligt schysst ut :-D Finns en till här hemma som gillar det också ;-)

Nu ska jag vara lite vuxen och ta hand om disken, så take care! :-)

Over and Out.

Kommentarer
Postat av: Michol

Oooh nice! I like it to you know!

2009-03-21 @ 15:48:04
Postat av: Micke T

Yes i do!

2009-03-31 @ 15:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0