Otroligt lugn dag

Gohejsan!

Idag vaknade vi otroligt sent här hemma... Kom inte upp förrän 14.30, det känns ju sådär bra. Lycka till att kunna somna ikväll =/ Fast å andra sidan blev det grymt sent igår kväll. Well well.

Idag har jag inte gjort så mycket annat än att spela TV-spel, vilket i och för sig är ett bra sätt att spendera sin tid :-) Johnny är i affären och handlar lite grejer som fattades för middagen, så när han kommer hem blir det till att fixa i ordning maten. Fisk blir det idag. Me like :-)

167 dagar drogfri tid idag. Den 11 februari "firar" jag 6 månader. Det känns lite som en milstolpe på något sätt. Om jag blickar tillbaka ett halvår så ser jag att det har hänt otroligt mycket, fan det är inte sant. Alla tankar, bekymmer, problem som jag har försökt knarka bort under såpass många år har tvingats upp till ytan, och inte fan har det varit lätt alla gånger. Trots allt har det inte varit så jobbigt som jag trodde att det skulle vara, då hade jag aldrig flytt in i knarket, även om det inte varit helt lätt. Men, en dag i taget, one step at the time.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Tove

Josefin - jag tycker du är inspirerande. Tror på dig! Kram Tove.

2009-01-26 @ 13:41:09
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack :-)

2009-01-26 @ 15:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0