Lite historia om mig.

Jaha, då har även jag skaffat en blogg. Där ser man ;-)

Jag är i alla fall Josefin, fyller 27 nu i april och bor in the suburbs of Göteborg tillsammans med mina katter. Är sedan 166 dagar nykter narkoman, så varje dag som går blir jag lite stoltare :-) I augusti 2008 åkte jag in på min tredje och sista avgiftning, avdelning 368 på Östra sjukhuset här i Göteborg. Där blev jag kvar tills den 18:e augusti, då jag för andra gången åkte in på behandlingshem. Tyvärr beslutade sig sjukvården att lägga ner behandlingshemmet för att spara pengar, vilket medförde att alla patienter var tvungna att lämna stället i mitten av december. Då hade jag varit där i ganska exakt 4 månader.

Tiden har gått, och nu har jag bott hemma själv i lite mer än en månad. Jag är fortfarande nykter, har inga planer på att någonsin röra någon sorts drog igen. Jag fixar det här. Som stöd har jag NA (Anonyma Narkomaner), öppenvård, en otroligt stöttande familj och vänkrets, samt en otroligt fin kille, också han nykter narkoman, som jag träffade på behandlingshemmet. Vi har varit ett par i lite drygt 4 månader nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0