ANT-projektet i skolan + 170 dagar

Tjoo!

Min dygnsrytm börjar bli redigt risig. Slocknade inte förrän halv nio i morse =/ Antar att det kan ta ett tag att bli helt återställd efter alla förbannade substanser.

Igår kom jag helt plötsligt att tänka på det så kallade ANT-projektet man hade i skolan någon gång om året eller så. Någon mer som minns det? ANT står för Alkohol, Narkotika, Tobak. Det var som någon slags temavecka, ett superjippo som handlade om hur otroligt icke-bra det var med sprit, knark och tobak. Med facit i hand kan jag ju inte ha lyssnat så värst noga under ANT-projektet.... 3 fel av 3 möjliga liksom.. Men, två av posterna är i alla fall eliminerade, tobaken tänker jag inte sluta med just nu. Känns inte som prio ett över huvud taget, fast det är klart, att sluta någon gång även med tobak ligger någonstans i periferin. Men inte idag som sagt ;-)

Annars har jag 170 dagar idag. Det rena halvåret närmar sig med stormsteg, 11 februari är det =)

Idag har jag dessutom fått hem ett spel till x-boxen som jag köpt. Fable heter det. Så nu vet ni vad jag kommer syssla med den närmsta tiden ;-)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ursäkta att jag frågar. Men vad var det som fick dig bli drogfri?



/Amanda

2009-01-28 @ 19:09:33
URL: http://mandys-truth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0