169 dagar

Japp, idag har jag varit drogfri i 169 dagar, eller 5 månader och 16 dagar. Sedan den 11 augusti 2008. Nice :-) Den 11 februari når jag nästa milstolpe på ett halvår och får därmed ännu en medalj från NA. En blå om jag inte minns fel.

Vid den här tiden 2008 var jag så jävla illa ute så det är inte klokt. Den 14 februari (alla hjärtans dag, vilken jävla ironi...) tog jag min senaste och allvarligaste överdos, fast det kommer jag skriva om mer då, när årsdagen närmar sig. JAg är glad att jag lever i alla fall, att kollapsen skedde offentligt och inte när jag var ensam hemma.

Well, annars händer inte så mycket i det övriga livet. Ska alldeles strax ner till affären och handla lite grejer som saknas inför middagen. Ägg bland annat. Grekisk paj blir det idag, me like me like :-) Sen hittade jag nåt recept igår på någon slags chokladpaj, och det låter ju otroligt gott :-D Så det blir det idag :-)

Så kan jag ju passa på att gnälla lite också! Jag har otroligt fula tapeter. Verkligen. Plus att katterna har gått loss på dem rejält på vissa ställen i lägenheten, framför allt i datarummet. What a bummer! Blir till att måla om snarast.

Annars mår Josefin bra! :-)

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself..

Hej...

Är kompis med Tove och såg att du skrivit på hennes blogg. Var bara lite nyfiken när jag såg din bloggadress.

Vi har samma BLOGG och samma utförande, ser jag ;)

Lycka till med NYKTERHETEN och DROGFRIHETEN!

Hälsn . Madde

2009-01-27 @ 22:18:24
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack :-) Vad kul :-)

2009-01-28 @ 04:00:16
Postat av: Amanda

Hej! Jag hitta din blogg på bloggtoppen.se.

Tänkta bara skriva grattis o kämpa på!



/Amanda

2009-01-28 @ 13:38:50
URL: http://mandys-truth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0