182 dagar, 6 månader på onsdag!

Hallå!

Nu är det typ någon vecka sedan jag skrev sist. Har inte hänt speciellt mycket, livet har flutit på som det brukar; tv-spel, film, pojkvän, tvättstuga osv. Har dessutom kommit in i en fasligt dålig sömnperiod, sover grymt dåligt. Vanligtvis brukar jag ju som bekant "medicinera" bort sömnproblem, fast den tiden är förbi... 6 månader på onsdag... Jag är faktiskt lite nervös inför min sexmånadersdag. Vet inte varför riktigt, men det är ju en otrolig milstolpe. Ser fram emot nästa medalj på NA :-)

Idag vaknade jag sent. Me no like. Ska upp ganska tidigt i morgon och hjälpa Linda att flyttstäda, hon ska flytta ihop med Elin nu i dagarna och lägenheten ska vara färdigstädad till besiktningen den tjugonde. Hon ska flytta jättelångt, hela två trappuppgångar bort ;-) Praktiskt att bli tillsammans med någon som bor så nära *haha* Mitt hjärta bor i Majorna, andra sidan stan med andra ord. Men, vi kommer ju också flytta ihop tids nog :-)

Fick hem ansökan om nytt körkort härom dagen. Eftersom jag bytt tillbaka till mitt gamla efternamn efter skilsmässan måste jag skaffa ett nytt körkort, har bara inte blivit av att jag skickat in papprerna än. Blev lite förvånad att det bara kostar 120 spänn att tillverka ett nytt, jag hade för mig att det var dyrare. Men, jag ska inte klaga ;-)

Nu ska jag plocka lite, älskling kommer hit alldeles strax så jag måste börja med maten. Levergryta blir det, och det är MUMS, trots alla negativa åsikter om lever ;-)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0