Ser man på... våren är på g.

Hallo!

Japp japp, ser så ut! Att våren är här alltså. Nice. Undrar om man skulle ta sig en promenad? Måste ändå ner till affären och köpa creme fraiche.

Idag är jag helt allena här hemma. Johnny är och hälsar på sina föräldrar i Torslanda eftersom hans mamma fyller år idag. Sen ikväll ska vi spela Bingolotto, tro det eller ej, haha ;-)

I övrigt är jag inne på min 18:e snusfria dag. Det verkar som att jag faktiskt lyckas sluta denna gång, har aldrig varit tobaksfri så här länge :-D Ännu ett beroende jag frigör mig ifrån. Knarket var det viktigaste såklart, och nu är det tobakens tur att stryka på foten. Får se vad jag tar härnäst, antagligen koffeinet. Sen har jag inget beroende kvar direkt, inget destruktivt/farligt/onödigt i alla fall. Tror jag.

Jag funderar som fan på vad jag ska göra i framtiden. En tanke som slagit mig det senaste är tandvård. Typ tandtekniker eller nåt. Dock inte tandläkare, jag vill inte ha den kontakten med patienter. Människor är inte min starka sida.

Ae, lite nätsurfande till, sen ska jag ut!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Laarsa

Beroende av att göra dig kvitt beroenden maybe?? =)

2009-04-14 @ 18:45:43
Postat av: Josefin

Maybe so! =)

2009-04-14 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0