Längesen nu

Hallå!

Det är ett bra tag sen jag skrev sist. Jag har dock en rejält bra anledning, det har varit hantverkare här många dagar och tapetserat och målat så att lägenheten har sett ut som en byggarbetsplats. Men nu är det riktigt fint här! Förvisso är inte allt på plats än, men jävlar vad gött det är att slippa den orangea färgen på väggarna! Yeah, for sure :-) Idag har jag roat mig med att borra upp hyllor och spika fast sladdar längs trösklarna. Trist, men nu är det fint som fan!

I morgon ska jag träffa Mikael. Det ska bli kul, det var ett tag sen sist :-) O'Learys blir det i alla fall :-) En gång försökte jag sno en toasits där, men Mikael stoppade mig i dörren på väg ut och menade på att man inte får sno saker där. JAg skyller på att jahg hade tillräckligt med pengar för att köpa massa sprit, hade jag inte förtärt något alkoholhaltigt hade situationen aldrig uppstått ;-) Men, nu är det slut på sprit och knark. It's bad!

Well, that's all. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0