8 månader

Hallo!

Nu har jag varit drogfri i lite över 8 månader. Känns bra :-) Sugen kommer inte lika ofta nu, även om de fortfarande inte är helt borta. Jag inser ju att de förmodligen aldrig kommer försvinna, men förhoppningsvis blir de än glesare och svagare. Hope so.

Eminem släpper ny skiva i maj! Yay! Me like :-D

Så har jag börjat träna på allvar också. Märker att jag mår mycket bättre av det. Friskis och Svettis på måndagar och torsdagar samt cyklar eller promenerar de andra dagarna. Till och med Johnny hänger med på jympingen, haha ;-D

Idag ska jag hjälpa mor min att deklarera, samt fixa en grej på hennes bil. Annars händer inte mycket idag heller. I helgen ska vi dock åka till IKEA och kika om vi hittar nån hylla eller byrå eller så att ha i vardagsrummet och i hallen.

Björkpollen tar livet av mig. Beh.

Well, over and out.

Kommentarer
Postat av: Zinedin Von Beckham Tvingby

To shreds you say...

Hows his wife holding up?

To shreds you say...

2009-06-07 @ 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0